Saturday, March 03, 2007

Kanske borde sussa nu...

Har haft besök av goda vänner ikväll, vilket har varit supertrevligt. Det blev en sen kväll, eller rättare sagt natt och nu borde jag verkligen gå och lägga mig. Lite problematiskt eftersom jag har vänt på dygnet. Har ju jobbat tre nätter den här veckan. Får väl se om jag lyckas somna. Har även en del att tänka på gällande mitt yrkesliv. Har nämligen fått ett jobberbjudande som jag hoppats på. Verkar dock som att jag kanske kommer få ett erbjudande till. Måste den här helgen fundera över vilket jobb jag vill ha och det är minsann inte lätt när man börjar väga fördelar och nackdelar. Det är ju fortfarande hypotetiskt, men jag måste ändå bestämma mig eftersom jag måste lämna besked senast på måndag angående det jobbet jag har blivit erbjuden.

No comments: