Monday, March 26, 2007

Festdebut i polentopp

Kände mig faktiskt ganska fin i min färgglada topp som jag köpte i Polen. Tyvärr hade vi precis kommit igång när de började spela de obligatoriska 5 i 3 tryckarna redan kl. 02 (vintertid). Visste ju att man skulle ställa fram klockan, men hade ju hoppats på att man skulle göra ett undantag på uteställena. Vi fick snopet ta första bästa taxi hemåt igen utan att ha hunnit få ont i fötterna.

Tidigare under lördagen spenderades två timmar på stranden med Cajsa, som verkade stortrivas. Hon verkade dock lite trött i slutet... Mästerfotografen Linnsan lyckades fånga allt i bilder:







Sen blev det måndag och en hektisk vecka har börjat. Är bara ledig på torsdag den här veckan och då ska jag till Markaryd redan kl. halv 9 på morgonen för att hälsa på mina blivande kollegor. Får nog mitt schema då också och lite klarhet i om det blir någon semester för min del i sommar. Har faktiskt inte haft någon riktig sommarsemester någonsin... Efter besöket i Markaryd bär det av till Halmstad och ett välbehövt frisörbesök kl. kvart i 12. Hoppas jag hinner med, men mina blivande kollegor i Markaryd borde väl inte ha tid med mig i mer än två timmar? På kvällen blir det middag och bowling i Ängelholm med mina nuvarande arbetskamrater. Gissa vem som kommer att slå alla med häpnad!

3 comments:

Anonymous said...

Cajsa är en liten solstråle :) fina bilder. Ayla hälsar och säger vov :) Skulle vara kul att introducera dem för varandra någon gång :) Hoppas allt är bra. kram

Pia said...

Morris hälsar "Vilken brud!!!"
Jättefina bilder! Verkar ha haft en toppenhelg!
Kram Pia

Anonymous said...

Vilken underbar hund och trevlig blogg :o)Kul att du var inne och tittade på min! Lycka till med nya jobbet :o)