Thursday, March 08, 2007

Eftertraktad

Tänk, att idag ringde chefssjuksköterskan i Båstad kommun och försökte ragga upp mig. Har sökt jobb där förut så hon hade sparat min ansökan. Visserligen handlade det om vikariat till en början, men hon tyckte "att jag för sjutton skulle höra av mig om jag tröttnar på det nya jobbet". En lite kul start på dagen, tycker jag. Lyckades få en massa timmars sömn i natt, vilket nog gör susen. Jag känner mig verkligen som en ny människa! Jobbar i eftermiddag och är ledig imorgon. Sen är det jobb i helgen som gäller.

3 comments:

Anonymous said...

Va kul att du är attraktiv!! Jag hoppas verkligen att du känner att du trivs på jobbet framöver.

Anonymous said...

Hej sötnos jag sitter framför datan på jobbet trist. Hur
är det med er i dag då?

Anonymous said...

Tias, är det du?? Vi har det bara bra, jag och Cajsis.. Har precis varit ute en sväng.