Wednesday, March 21, 2007

Min nya vårgarderob

Inte så lätt när man inte har någon fotograf att tillgå, så det här känns lite amatörmässigt. Kände bara att jag var tvungen att få det här gjort idag eftersom jag är ledig. Har ju en massa andra saker jag vill skriva om sen... När jag plockade fram alla kläder ur resväskan fick jag en släng av ångest, men den är nog borta om en stund.


Den här randiga toppen hittade jag på
CAMAÏEU tillsammans med kjolen som jag föll för.





Den nedersta bilden kommer från www.camaieu.com

promod hittade jag hur mycket som helst!!! Skulle kunna ha köpt hela affären, känns det som.


Topparna och tröjan verkligen jättesöta på!



Byxorna var verkligen ett fynd! Sådär lagom smala i benen och sitter riktigt bra! De 4 bilderna ovan är hämtade från www.promod.com .




De här skönheterna väntar bara på rätt tillfälle för att komma ut i verkligheten. Hoppas på en utekväll i helgen och då känns den översta helt rätt! Även de kommer från promod.

1 comment:

Anonymous said...

Vilka fina kläder du har köpt! Hoppas allt är bra :) Kram Johanna