Wednesday, March 14, 2007

Borde ha lärt mig nu

Jag har ju faktiskt varit ute och rest några gånger i mitt liv nu. Det kan ju inte var så svårt att packa (känns som att jag redan har skrivit det här en gång förut)! Den här gången försöker jag verkligen planera vad jag ska ha på mig varje dag och ha det i tankarna när jag packar... Ändå får jag hjärnsläpp. Hatar verkligen! Ser i alla fall fram emot morgondagen och helgen väldigt mycket. Man behöver små pauser från vardagen ibland. Det hade varit härligt att tjäna sådär lagom mycket pengar som räcker till två längre resor per år och några weekends. In my dreams, liksom...

2 comments:

Anonymous said...

Trevlig resa, ha det så härligt// kram från Hanna

Anonymous said...

Hoppas att du fick ner alla dina kläder i en väska till slut... Ha en trevlig resa och ta hand om varandra!
Kram från Elin