Friday, March 30, 2007

A broken nail...

och en ond rygg. Det är resultatet efter bowlingen med jobbet igår. Nageln är jag inte så ledsen över längre, men ryggen oroar mig. Har inte fyllt 30 än och ryggen min klarar inte ens av lite bowling. Känns skönt att det inte blir så mycket tunga lyft när jag börjar på nya jobbet. Var där och hälsade på mina blivande arbetskamrater igår och försökte få en uppfattning om vad som väntar mig. Alla verkade trevliga och jag kände mig välkommen. Kommer kännas lite konstigt att lämna tempot på sjukhuset och all stress som finns, speciellt på morgnarna när alla patienter ska upp samtidigt och mycket går på "löpande band". Nu bär det snart iväg till jobbet för en sista helg där. Känns sådär...

1 comment:

Anonymous said...

Blev du bra i håret? eller skulle du inte till frissan idag? Jag skulle färga mitt hår mellanblont häromdagen och det blev mörkbrunt.... tala om att bli lurad :(
KRAM