Friday, April 06, 2007

Mellan 2 jobb..

var tiden på strokeenheten över (för den här gången?)... Klart att folk undrar om jag har slutat för alltid, men det har jag bestämt gjort... Hoppas verkligen att kommunen passar mig! Fick nya schemat igår och vissa dagar börjar jag inte förrän kl. 7.15! Det är ju rena lyxen! Det betyder ju att jag kan sova ända tills halv sex! Tror nog att jag kommer att trivas, när jag tänker efter :) Är nu ledig i nästan fyra hela dagar innan jag börjar i Markaryd på tisdag i nästa vecka. Ska bli skönt att få koppla bort gamla jobbet ordentligt innan jag börjar på det nya. Helgen är fullproppad med aktiviteter, som vanligt. Ikväll bär det av på släktkalas i Ysby. Imorgon och på söndag är det min familj som gäller. Har ingenting inplanerat på måndag, men hoppas hinna med att träffa vänner också. Nu är det dags för lite pifferi!

Glad påsk!

1 comment:

Anonymous said...

Hejsan kollega och nu fd arbetskamrat!!
Tackar för receptet, ska bjuda familjen på cheesecake i morgon.
Lycka till i Markaryd på tisdag.
Glad påsk
Kram Jennifer