Sunday, April 08, 2007

Bröllop på gång!

Har blivit bjudna på bröllop i pingst, vilket känns jättekul! Detta blir mitt fjärde bröllop i vuxen ålder och det första där det är en kompis till mig som gifter sig. Har tur som är ledig den helgen så jag behöver inte tänka på att försöka få ledigt från nya jobbet. Har börjat fundera på vilken sorts outfit jag skulle vilja ha på mig dagen till ära och kom då att tänka på en klänning jag snabbt hängde ifrån mig när jag var i Polen och shoppade. Jag tittade på den och tänkte att den hade varit fin att ha på ett bröllop, men då hade vi inte fått någon inbjudan än. Hittade klänningen i fråga på promod. Tycker verkligen att den är jättesöt och lagom festlig.













Egentligen skulle jag vilja beställa kläder från den här butiken på nätet, men jag vågar mig inte riktigt på nätshopping när det inte är från svenska internetbutiker. Hittar i vilket fall som helst jättemycket som jag gillar!



Klänningarna ovan hade också passat fint till bröllopet. Men det finns ju fler så klart!
Lite retro känns ju kul...

Vilken färg är finast?

Väldigt söt, helt enkelt...

För mycket färg?

Och kanske lite tråkiga?

Den här jackan hade varit fin att ha till någon av klänningarna och skorna är ju så söta, men passar ju inte precis till någon av klänningarna...















Möjligtvis passar de här ihop med någon av klänningarna...

Alla bilderna ovan kommer från www.promod.com

No comments: