Sunday, April 29, 2007

Ett återfall

Det var bara meningen att vi skulle kolla på möbler idag, men det slutade med att både jag och älsklingen min kom hem med lite nya kläder istället. Antar att det är mitt fel som vanligt. Egentligen skulle jag behöva ett par fina men praktiska vår-/sommarskor som passar till jobbet, men jag hittade inga som var både fina och praktiska. Gick inom Lindex på Eurostop och där hittade jag ett par grejer som nog kommer till användning nu i vår och sommar. Jag bara älskar toppar med spets i samma stil som den jag hittade idag och kunde inte låta bli att köpa den, trots att jag har en liknande redan. Den här har ju lite kortare ärm + att den är vitare. Koftan såg jag redan igår på Lindex i Ängelholm, men då orkade jag inte prova. Den är väl inte så värst speciell, men känns användbar.

No comments: