Tuesday, April 17, 2007

En kväll idag

Jobbar kvällen idag, vilket är första gången på länge och första gången på nya jobbet. Ska bli intressant. Jobbar inte på egen hand än, men snart så... Har varit uppe tidigt i alla fall på grund av ett planerat besök på folktandvården. Har ju haft lite problem med sega visdomständer och var iväg för en extra kontroll. Det roliga med folktandvården är att de alltid lyckas göra så lite som möjligt. Jag trodde väl inte att det skulle ta så lång tid idag eftersom det bara var sex månader sedan sist, men det här besöket tog typ tre minuter! De tog inte ens några bilder. Jag som dessutom hade hoppats på lite putsning så att man fått känna sig lite extra fin i munnen. Visserligen kostade det ingenting idag så det var ju i alla fall bra. Annars hade jag nog blivit ganska arg, vilket troligen hade gått ut över stackars damen i receptionen (fast jag vet att det inte hade varit hennes fel, men det finns alltid en syndabock).
Nu ska jag gå ut i solen med Cajsa så vi får vår välbehövliga motion...

No comments: