Sunday, February 18, 2007

Vätskeersätning och 2 panodil

Idag mår jag väl som jag förtjänar antar jag. Konstigt bara att jag faktiskt inte kände mig särskilt påverkad igår. Har faktiskt aldrig tidigare haft en sådan huvudvärk som jag har idag. Beror väl på druvan i rödvinet, var det någon som sa. Stämmer säkert. I vilket fall som helst så hade jag en supertrevlig kväll i går. Mina arbetskamrater var så fina himla fina! Kul att se dem i andra kläder än de vita opersonliga man har på jobbet. Maten var supergod och som vanligt rinner tiden alltid iväg så fort och snabbare än man hade tänkt måste taxi beställas och sedan är man ute och skakar rumpan på dansgolvet. Kommer oftast fram till att man hade roligast innan man gick ut, men ändå envisas man med att vilja gå ut. Varför är det så? Antar att hoppet ändå är det sista som lämnar människan. Tråkigt nog glömde jag mina otroligt välkomponerade CD-skivor och kameran hemma...

No comments: