Monday, February 19, 2007

En avklarad...

...och en kvar. Syftar då på anställningsintervjuer. Var i HBG idag och blev korsförhörd. Känns aldrig som att jag svarar rätt på deras frågor.. Tycker de att det är bra om man är ärlig, men ändå inte svarar så som de hade önskat? Får väl se hur det gick. Det var inte så många sökande till tjänsten och de skulle höra av sig om två veckor. Vet i katten vad jag ska ha i löneanspråk bara. Jag är ju värd så mycket mer än jag vågar begära. På vägen hem från intervjn fick jag veta att jag var eftersökt av en annan chef angående ett annat jobb som jag sökt. Blev så klart överlycklig eftersom det jobbet också verkar bra på alla sätt! Ska dit på måndag nästa vecka. Håll tummarna!

3 comments:

Anonymous said...

Vad är det för jobb du sökt? Som sjuksköterska?

T

Anonymous said...

Vem undrar? Yes, som ssk... Det är ju det jag är :)

Pia said...

Hej!
Så roligt! Avklarade själv två intevjuer igår men det känns som de ville att jag skulle börja imorgon. Så nu är bara frågan vilket av jobben jag ska ta och om jag kan börja "nu". Jag begärde 21500.. Hoppas går ju. Eksjö har bättre löner =)
Håller tummarna för dig!
Förresten - mitt drömhus! - finns i jönköpings län, vetlanda.. Det finns fritt på landet och "heter" Eckerda. ca 2 miljoner.. Men kolla så fint!!
Kramar Pia