Wednesday, February 14, 2007

Mitt svar på tal...

Ja, idag var det min tur i
Hallandsposten igen. Höll faktiskt på att missa min egen insändare i tidningen på grund av tidningens nya tabloidformat. Bra att sambon min håller ögonen öppna. Får väl se om MAS:en orkar komma med ytterligare förklaringar till de otroligt korkade indragningarna i Hylte.

Annars har det varit en ganska så lättsam dag i shoppingens tecken. Har varit på stan med en arbetskamrat och shoppat loss, mestadels till henne. Jag köpte dock lite grejer som jag tänkte ha på mig på lördag, bland annat ett halsband, örhängen och diadem. Hittade också urfina klockor som var på rea, så jag köpte två, minsann! Kom också på att det krävs ganska mycket av en för att lyckas hålla reda på två små barn under en shoppingtur...

2 comments:

Pia said...

Hej! Väntar med spänning på Mas´ens svar.. Vilka snygga klockor!! Kul att hitta på rea!
Kram Pia

Anonymous said...

Ja, rea gillar vi!