Tuesday, February 06, 2007

Idag orkar jag ingenting

Mina mål för dagen har varit att gå ut med Cajsa en sväng samt att ta en dusch. Båda punkterna är avklarade och nu är jag helt slut! Nu måste jag försöka få i mig något att äta, men är bara sugen på nyponsoppa. Allt vi har i nyponsoppväg är någon lågkalorivariant i pulverform som tyvärr smakar apa. Lite te blir det dock och sen får vi se vad kylskåpet kan erbjuda. Tror nog att jag ska sjunka ner i soffan och kolla på någon av filmerna som vi har hemma. Det lutar mest åt "Narnia". Ska nog gå och kolla tempen först. Snyft...

Jag är alltså superförkyld, för er som inte vet...

3 comments:

Casa Ottman said...

Stackars dig som är sjuk. Tur att du har Cajsa att gosa med
Hälsningar
från Helena i småland

Anonymous said...

Hoppas du hittade en bra film:) varit förkyld själv men fann ingen tid till att stanna hemma o kurera mig (livet som ssk student + valpägare). Idag var förresten min första dag på min psykpraktik, ska vara på avd 19 i 2 veckor o sen 1 vecka på öppenvårdsmott. Spännande!!
Krya på dig!! Kram från Anna, Messi och Keavy

Hanna said...

Krya på dej din stackare...snyft