Sunday, February 11, 2007

Vad göra en dag som denna?

Har redan varit ute på långpromenad och kollat på film. Kan väl inte påstå att "Date Movie" är den bästa film jag sett, troligen någon av de sämsta, men jag måste erkänna att jag skattade på en del ställen. Nu känner jag mig tyvätt otroligt rastlös. Vad gör folk på söndagar egentligen? Söndagar kommer nog mer till nytta på sommaren, för då kan man ju bara gå ut och sätta sig och sola eller något. Vintern gör liksom söndagar lite trista. Tipsextra på tv gör ju inte heller livet mer spännande. Får väl ta och surfa runt lite och drömma mig bort bland alla fina vår- och sommarkläder som jag gärna skulle kasta bort lite pengar på (om jag hade haft några alltså). Nu gäller det att spara (försöka i alla fall) eftersom det kommer att gå en del pengar nästa månad när det bär iväg på kombinerad spa- och shoppingweekend till Polen. Sist jag var där hittade jag hur mycket kläder som helst. Jämfört med hemma är det ju så klart mycket billigare. Kläder som är lite speciella och inte finns så många av kan man få mycket billigare där. Verkligen värt några besök per år egentligen.

No comments: