Sunday, March 08, 2009

Vårlängtan

När jag steg upp från sängen idag och tittade ut såg det regnigt ut. Ingen promenad idag, då.. Nu har det börjat snöa! Trodde att det var vår på gång nu, fast jag borde veta bättre.

Idag känner jag mig mer utvilad än igår. W satte inte igång med efterfesten förrän kl. 06.30 i morse och jag passade på att gå och lägga mig ganska tidigt igår. Såg ju "andra chansen", förstås. Gillar Ugglas, men även Star Pilots. Känns lite synd att de var tvungna att slå ut varandra, men det är ju klart att någon måste slås ut förr eller senare ändå. Vilken djup analys det blev, eller hur?

Idag ska vi på lunch hos mamma och hennes sambo. Fundrar förresten på när de kommer att slå på stort". Har gjort en liten present till mamma, som jag hoppas att hon blir glad för. W är ju lite inblandad i det hela, så jag tror nog att vi kan känna oss säkra på ett högt betyg på presenten.

Nu ska jag dricka upp kaffet och sedan är det dags att säga adjö till den här datorn. Måste först bara "föra över" alla mina nya favoritsidor till vår dator.

1 comment:

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning said...

HEJ :) går det bra att jag lägger upp en bild på min blogg på Wandas doptavla? Är det något i så fall jag ska stryka över så att det inte syns vad det står? Hoppas du får en fin dag. Jag tror Kristina har bokat flygbiljetter i gårkväll. Hör av mig när jag vet. KRAM