Saturday, March 14, 2009

Kreativa presenter

Två av W's doppresenter låg det lite extra arbete bakom. Min kära barndomsvän Johanna har gjort den fina doptavlan, som kommer att passa så bra in i W's rum! Den är så vacker i sin enkelhet.






W's mormor hade tillsammans med sin sambo och sin väninna pysslat ihop det vackraste dockskåpet jag någonsin har sett. Det är ju inte till för lek, men kommer förhoppningsvis vara ett speciellt minne, som kommer att finnas kvar i flera generationer! Även den här presenten kommer att passa in riktigt bra på väggen i W's rum!





Vad döljer sig innanför fönstret? Jo, ett rum inrett med otroligt fina detaljer. På väggen finns till och med foton på W's föräldrar och på W själv. Självklart finns även ett foto på W's mormor som vakar över hela "huset".





Det var inte helt lätt att ta kort när det är glas med i bilden. Som ni ser blir det en del reflexer i bilden...

4 comments:

Pia said...

Herregud!! Så fina presenter!!! Vilken fantasi o kreativitet!
Kram Pia

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning said...

Jag lånar bilderna på doptavlan rätt av om det går bra :) MIn bild är ju så suddig.... Dockskåpet är så fint... så fiffigt att sätta in bilder på er alla... :) Trevlig helg. KRAM

Anonymous said...

Verkligen fina presenter... speciella för lilla W!

Kram!

Anonymous said...

Det var jag som skrev ovanför...

//Elin B