Friday, March 13, 2009

Gympa och avslappning

När jag blir väckt klockan sju på morgonen är det ju inte så att jag ropar "jippi" precis. Det hade ju självklart varit riktigt skönt att sova några timmar till, men när jag kikar ner i W's säng kan jag inte bli annat än glad på mornarna. Trots sömnbristen är mornarna det bästa på hela dagen.

För några dagar sedan lyckades jag fånga hennes morgongympa på bild. Jag vet inte vilket program hon kör, men mestadels är det ben och maggympa, tror jag.

Lagom till lunch är det dags för nästa pass. Då är det bestämt bengympa. Nappen funkar att använda till det mesta. Den syns inte så bra i bild, för den har fått ordentligt med fart!

Avslappning är inte helt fel heller och den rätta platsen för det är så klart på stranden, även om det är vinter!Nu hoppas jag på en skön helg med en massa god mat och ett snabbstädat hem!

4 comments:

Anonymous said...

Vad söt hon är... =) syns i morgon syster.. kram

Pia said...

Goa Tös - vilka härliga fötter o lår!!
Hoppas ni får en mysig helg!
Kram Pia

Anonymous said...

Ja de gympar på bra de små... hon har ju mycket att lära sig framöver!

Mysiga bilder! Underbart med promenad på stranden!

Trevlig helg!!
Kram!!
//Elin B

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning said...

Hon är så söt... en riktigt liten akrobat... kram