Friday, September 26, 2008

Uppe med tuppen

Kunde som vanligt inte somna igår kväll. Tror i alla fall att jag lyckades någon gång vid 2-tiden... Vaknade till vid kl. 6... trodde jag.. Kändes som att jag skulle somna om, men då var det ju dags för toabesök och sedan hörde jag en envis mygga surra omkring. Går ju inte att slappna av när man vet att myggan bara väntar på att slå till. Minnen från en hemsk natt i Kroatien kom tillbaka.. Morgonen efter den natten hade vi en massa blodstänk på väggarna i sovrummet när vi steg upp på morgonkvisten. Maken lyckades i alla fall banka ihjäl myggan i natt. Sen trodde jag att jag skulle kunna somna.. Men det gick inte... Så nu har jag hunnit med frukost för både min och Cajsas del... Ska försöka lägga mig i soffan en stund senare så att jag orkar med en liten stadstur i eftermiddag.

No comments: