Wednesday, September 24, 2008

Pannkakstant

Idag har jag gjort pannkakor för första gången. Blev relativt nöjd faktiskt och vännen verkade bli mätt i alla fall :) Imorgon är det torsdag igen. Det är inte klokt vad fort veckorna går, trots att jag ändå tycker att tiden går långsamt. Förut har jag haft ork och lust att fixa med en massa saker, men nu känner jag mig mest trött och orkeslös. Imorgon har vi i alla fall ett barnmorskebesök på agendan och på fredag verkar det bli en tur till staden igen. Har inte tänkt att köpa något speciellt, men det kan vara trevligt att vara smakråd åt någon annan. Nu ska det krypas ner i sängen. Måste leta upp någon ny bok att påbörja, bara.. Umgänget med Stieg Larsson tog slut igår kväll.. Känns lite tomt nu faktiskt.

2 comments:

Pia said...

Det tog väldigt många gånger innan jag lyckades med pannkakor, som egentligen borde vara superenkelt.. De blev helt smaklösa, för tjock smet, för tunn smet, brända, fesiga, gick sönder.. Herregud va det var svårt! Men nu är jag en hejare..
Vill du ha boktips? Janet Evanovich för otroligt lättsam läsning.. Eller Jean Auel (Grottbjörnens folk) för lite tyngre men dock sååå bra! Det är bara att komma hit o låna =) ..
Kramar Pia

Anonymous said...

Hej! Jag vill bara tacka för det du skrev i min blogg. Visst är det härligt när man äntligen får det där efterlängtade plusset? Det tog 6 år för oss innan jag blev gravid med vårt mirakel...nu har vi världens underbaraste lille kille och vi är obeskrivligt lyckliga! När har ni bf?/Kram Nilla.