Friday, September 05, 2008

En månad

Idag är det en månad kvar tills mammi fyller år... och en månad tills människan i min mage beräknas titta ut. Känns fortfarande helt overkligt och jag känner mig nog lite för lugn inför framtiden. Kan inte riktigt förstå vad det är som håller på att hända, även om jag har längtat efter det så otroligt länge. Fast allt har gått så bra hittills (sedan miraklet blev till), har jag svårt att ta för givet att resten av resan också kommer att gå bra.

I övrigt knallar livet på. Dagarna går otroligt fort, fast jag är ledig. Tycker att det är måndag och fredag hela tiden. Den här veckan har jag i alla fall kommit igång med att måla ett stort skåp, som ska bli vitt. Ska försöka hinna med att måla två gånger idag.

Igår var en hektiskt dag. Steg upp tidigt, sedan avverkades punkterna för dagen i ett rasande tempo. Morgonpromenad med Cajsa, bakning, målning, städning och sedan en underbar eftermiddag och kväll men en god vän. Det blev en hyfsat sen kväll och natten har inte varit den bästa, så idag är jag tröööööööööööööööööött...

1 comment:

Anonymous said...

En månad kvar... det var det sista jag och Björn pratade om innan vi somnade igår. Det närmar sig... ett nytt liv...

Kram! Trevlig helg på er!!