Sunday, September 14, 2008

"I love your blog"

Jag har blivit nominerad av både Johanna och Pia, vilket jag tackar ödmjukast för!

1. Den nominerade får lägga upp bilden på sin blogg.
2. Länka till personen du fick den ifrån!
3. Nominera minst 7 andra.
4. Länka till dem i inlägget.
5. Lämna ett meddelande på de nominerades bloggar.


Jag har en massa bloggar, som jag följer nästan dagligen av olika orsaker. Vissa människors bloggar och liv är helt enkelt intressanta att följa, fast jag inte känner dem. Andras bloggar och liv är intressanta att följa eftersom bloggarna tillhör mina vänner. Många vänner har man ju relativt dålig kontakt med egentligen, men bloggen gör att man ändå får en inblick i varandras liv.

Här kommer mina nomineringar utan inbördes rangordning:

  • Johanna Design Har följt min vän Johannas vardag och kreativitet läääänge nu. En inspirerade blogg och en bra blandning av privatliv och vackra ting.

  • Pia Poff(s) Postlåda Min vän och ssk-kursare, som skriver om sitt liv och sina tankar om vardagliga saker.

  • Right Now Minns inte varför och när jag halkade in på den här bloggen, men jag kikar in nästan dagligen. Inspirerande om mode och skönhet.

  • Engla’s Showroom Tror nog att det var den första "modebloggen" som jag upptäckte. Det är inte en renodlad modeblogg, utan blandar privatliv med mode.

  • Lantlif Ger mig inspiration till förändringar i hemmet. Har fått mig att inse att även jag klarar av att måla möbler med ett bra resultat!

  • Blondinbella Intressant blogg, som ger lite inblick i en rik tonårings liv och tankegångar. Roande, kort sagt!

  • Jag nominerar även min vän Elins blogg, som handlar om familjeliv, helt enkelt. Det är härligt att kunna kika in i hennes vardag. Kan tyvärr inte länka, eftersom bloggen är för ibjudna läsare.

No comments: