Tuesday, September 30, 2008

Skönhetsdag

Idag har det varit en massa flängande fram och tillbaka.. Har lämnat och hämtat Cajsa hos frissan. Nu doftar hon sommaräng och är ljuvligt söt.. fast det är hon ju alltid :)

Själv har jag varit med mammi och syster på "hudvårdsparty". Visste inte vad det var vi skulle på. Syster hade fyllt i något intresseformular hos någon frisör (om jag minns rätt) och hade blivit uppringd senare av någon dam. Vi fick i alla fall sitta ner och prova på lite hudvårdsprodukter och så klart fick man beställa produkter av damen. Jag gillade produkterna. Kändes sköna. Problemet är ju att det kostar en del. Man vill ju inte köpa bara rengöring eller bara ansiktscreme, utan hela serien... 600 kr är ju en del pengar att lägga på en gång. Å andra sidan får man pengarna tillbaka om man inte är nöjd med produkterna... Fick lite prover med hem, så jag ska testa och eventuellt beställa senare. Om man kollar på hemsidan verkar produkterna dock mycket billigare i USA.

Någon som har någon erfarenhet av Mary Kay?

2 comments:

Pia said...

Japp.. Jag har rengöring, ansiktslotion, läppscrub och läppbalsam. Mamma har handkuren som är jätteskön, mascara, foundation och ögonskugga.. Jag är jättenöjd, visst är det lite dyrt men otroligt drygt.. Träff snart igen - jag ringer i em.. Kram Pia

Anonymous said...

Hej! Ja det spelar egentligen ingen roll men visst jag/vi älskar att resa så vi åker ju gärna utomlands. Tack för tipset, det ska jag definitivt kolla upp ditt förslag!
Ha en trevlig kväll!/Kram Nilla.