Sunday, September 14, 2008

Dålig

Jag är dålig på att uppdatera bloggen, trots att jag borde ha all tid i världen. Jag vet inte vad jag ska skriva om, helt enkelt. Visst snurrar en massa tankar i huvudet, men det är så svårt att sätta ord på dem här. Hela min verklighet just nu kretsar kring något overkligt. Fast magen är ganska påtagligt stor och "rörlig", så får jag ofta påminna mig själv om att livet kommer att se så otroligt annorlunda ut om några veckor. Hur det än går och vad som än händer, så kommer livet att vara förändrat. Jag försöker verkligen att tänka positivt. Sista tiden har jag börjat våga förbereda för vårt mirakels ankomst, men jag är ändå så orolig för att allt bara är en dröm... Just nu känns det i alla fall mysigt att fixa möbler och grejer till bebisen. Det får mig att på något sätt tänka positivt och att våga glädjas...

No comments: