Saturday, July 05, 2008

Usch, så tråkigt...

Gravidbloggar kan verkligen vara trista, så detta ska inte bli en sådan. Fast vad utmärker en tråkig gravidblogg? Hmmm... Inte lätt att svara på. Skulle i alla fall tacksamt ta emot hjälp som gäller ett i-landsproblem:

Vilken färg är snyggast till brun vagn? Svart- eller silverchassi? (Vi har tänkt att köpa en sittvagn, med en lift till, men helheten med färgerna blir ju samma.) Jag kan tycka att svart ihop med brunt kan bli lite för mörkt, men silver kan bli lite "ikea-billigt".


Översta bilden har jag lånat från Irinas blogg och den nedersta kommer från Annas Babyshop

6 comments:

Anonymous said...

Jag tycker silver är snyggare... men båda vagnarna är ju superfina!

Har ej hört med grannarna om vagnarna än... är det aktuellt?

Anonymous said...

Jag tycker nog att svart är finare... he he allt för att göra det svårare att välja... Sorry V.
/L

Pia said...

Bäst att kommentera på detta så du får en avgörande röst.. Svart blir för mörkt.. Jag tycker silver var snyggare =)
Kram Pia

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning said...

Jag tycker svart är snyggast... men frågan är hur färgen håller? Inte snyggt om det är lätt att skava av färgen. Isåfall är ju silver bättre :) kram

Anonymous said...

Silver helt klart!!

I. said...

jag tycker självklart att avart är snyggast :)
kan säga att den svarta färgen håller jättebra! det har inte blivit skavt någonstans på min vagn ännu. har använt den många timmar per dag i strax 8 månader.