Tuesday, July 22, 2008

Firat

Ikväll har jag, syster och mammi varit ute och ätit och sen kollat på Mamma Mia... Detta var bestämt sedan någon dag tillbaka, men nu i efterhand kan det ju ses som ett firande. Fick nämligen idag brev från försäkringskassan att jag blivit beviljad havandeskapspenning. Så skönt att slippa oroa sig över ev. jobbralaterat bekymmer på semestern. Nu ska jag bara njuta av min ledighet.

Ps. Du, f.d(?) smålandstjej, nu boendes i Stockholm, med semester även vecka 33 och 34, är härmed välkommen att hålla mig sällskap i min pysselbod. Ds

1 comment:

Anonymous said...

Accepterar självklart inbjudan. Ring nog i kväll om du är anträffbar, visst var det ett tag sedan... jag är lite surrig, massa saker jag snurrat ihop... jag håller på att go bananas... semester tack!!
Jo just ja... Grattis!!!
Nu kaffe.
Beijinhos
/L