Friday, July 18, 2008

Äntligen!

Nu har jag semester! Känns helt otroligt att ha 3 lediga veckor framför mig. Har inte planerat att göra någonting (nästan). Har ju så klart en del att pyssla med hemma och så ska vi träffa vänner och familj, men liksom inga stora planer. Kändes så konstigt idag att bara släppa alla mina patienter och känna att det inte är jag som ska följa upp vad som händer med dem. Konstig, men skön känsla. Tog hem mina inneskor från jobbet, efter viss tvekan. Kan ju vara bra att ha hemma (har bara haft dem på kontoret på jobbet, så ingen äckelvarning där, inte :) Vet ju fortfarande inte om jag kommer tillbaks efter semestern eftersom jag fortfarande inte har fått besked från försäkringskassan. I och för sig kommer jag nog att ta mig ledigt på ett eller annat sätt, för jobbet börjar redan kännas för stressigt och för fysiskt påfrestande i vissa situationer.

Nu ska jag ta och surfa runt lite. Sen väntar mumsig hemmagjord pizza, film och Coca Cola. Kan det bli bättre?

3 comments:

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning said...

Jag hoppas ni får en underbar semester. Jag börjar min på måndag... sista dagen på jobbet idag :) Jag lääääääängtar. kram

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning said...

Hej vivvi. Jag hade tänkt göra en berlock till dig i rosa som överraskning eftersom du tjatar så om en ;) men jag hinner nog inte... sorry. Vi åker på måndag och jag har fullt upp tills dess plus att jag inte mår bra för tillfället. Om jag hinner så ska jag försöka göra en annars får du klara dig utan. Flåt..kram

Anonymous said...

Ha de så gott på semestern och sköt om dej!

Kram

Marianne