Saturday, July 05, 2008

Dagens outfit :)

Kanske inte så moderiktigt, men i alla fall resultatet av dagens shopping...
Jeans och t-shirt från H&M. Sköna gravidkläder, helt enkelt. I provrummet kom jag på mig själv med att igen förvånas över att det faktiskt har hänt något med magen (och resten av kroppen för den delen). Syster kommer då med kommentaren att jag "faktiskt är i 6:e månaden, men fortfarande inte förstår att jag väntar barn". Nej, jag undrar när jag kommer att förstå det här miraklet.

4 comments:

Anonymous said...

Så fin du är :)

kram!

Pia said...

Instämmer med Elin.. Du är superfin!! Vilken härlig mage!
Kram Pia

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning said...

Oj vad magen växer :) Ni ser bra ut ihop :) kram

Anonymous said...

Var länge sedan jag var inne och kolla din blogg ser jag!! Vilken underbar mage.. GRATTIS
Kram Bodil som snart flyttar till Halmstad