Sunday, July 20, 2008

Förvirrad

Jag måste ha varit utarbetad, eller något åt det hållet. Känner mig helt förvirrad, vet knappt vilken dag det är när jag vaknar. Drömde om antibiotikadropp inatt och trodde det var måndag i morse när jag vaknade. Fick lite panik eftersom jag har tänkt att ringa chefen som är tillbaks från sin semester imorgon. Känner mig ovan vid semester. Men det är bara söndag idag.

Ska strax hoppa in i duschen för att sedan ta en fika med en vän. Ska bli mysigt att bara sitta och ta ett långprat om sista tidens händelser. Igår var vi på middag hos min barndomsvän och hennes familj. Det blev en del prat om miraklet i magen min och vad som förhoppningsvis väntar framöver. Fick med oss ett skötbord hem, som vi tacksamt tog emot. Känns så konstigt att det kanske är vår bebis som ska ligga där i höst. Att andras stora magar blir till små människor känns helt självklart, men att min mage ska resultera i samma sak... Det känns fortfarande overkligt underbart. Nu är det snart bara två månader kvar kanske...

No comments: