Monday, June 16, 2008

Mycket

Idag är det en del grejer som ska hinnas med. Först och främst måste jag ju bara få uttrycka min glädje över att jobbhelgen är över. Har dessutom lyckats få ledigt idag istället för imorgon och alla som vet hur det är att jobba helgen i sjukvården vet också hur skönt det är att slippa måndagen efter jobbhelgen. Visserligen kan man själv inte följa upp det arbete man gjort under helgen, men det finns ju faktiskt något som heter journaler.

Nu ska jag strax hoppa in i duschen, sen bär det av in till stan för att inhandla lite nödvändigheter. Måste hitta en ny bikini. Är inte vad vid att ha problem med att brösten trillar ut, men nu har jag också fått uppleva detta underliga fenomen. Skulle också vilja hitta en liten jeansjacka inför sommaren. Ni vet en sådan där som har varit ute ett tag, men nu börjar folk plocka fram den ur garderoben igen. Passar verkligen väldigt bra till alla möjliga sommarplagg.
Sen är det apoteket och de tråkiga allergitabletterna som måste hämtas ut...

Någonstans emellan ska jag träffa syster och en vän. Det ska nog gå, det här :)

Ikväll ska vi lära oss att andas och slappna av... Någon slags smärtlindrande massage också, har jag fått för mig... Vilket underligt liv jag lever nu.

1 comment:

Anonymous said...

Kan inte annat än hålla med om att slippa en måndag efter jobbhelg är guld värt. Hoppas nu du hann med allt du skulle :-)!