Thursday, June 19, 2008

Helg igen

Det känns som att det är måndag och fredag hela tiden. Veckorna går med rasande fart, vilket i och för sig inte gör så mycket. Att veckorna går fort betyder ju att vi kommer närmare ett och annat, till exempel semestern, men framför allt närmare vår drömhöst. Det är nog första gången jag nästan vill att sommaren ska gå fort och jag ser fram emot hösten. Det finns fortfarande mycket oro inom mig, men jag börjar kunna se mer och mer positivt inför det som förhoppningsvis ska ske. Jag har på något sätt mycket lättare att på förhand placera mig själv i minoritetsgrupper än majoritetsgrupper när det gäller statistik.

I år blir det inte mycket midsommarfirande för min del. Har bytt pass imorgon och ska jobba kvällen. Känns ändå ganska ok. Är i alla fall ledig på lördag och söndag. På lördag ska jag träfa kära vännen min igen. Får se vad vi hittar på.

Glad midsommar på er!