Friday, March 07, 2008

Vill hylla

Idag vill jag hylla min lillasyster som fått sitt efterlängtade körkort idag! Nu har en helt ny värld öppnats för henne. Tänk att kunna ta bilen för att åka och storhandla! I år har friheten kommit till henne med stormsteg. Nu är hon välkommen att handla på systemet och får köra bil aldeles på egen hand. Ingen bra kombination om man kombinerar på fel sätt, men lillasyster är en klok tjej :) Grattis igen!

Vill även hylla en vän och f.d. kursare som skrivit den bästa insändaren på länge i lokaltidningen. Hon hade berättat att hon skickat iväg en insändare och jag hade mina misstankar om att det var hon som låg bakom. Tyvärr inte signerat med namn, men nästa gång kanske?

1 comment:

Unknown said...

Herregud! Jag har precis läst vad Lee skrivit... Jag ser rött!!!!!

Jag har skrivit en LÅNG kommentar hos henne. Skynda dig dit och läs innan hon raderar!