Monday, March 31, 2008

Dags igen

var det dags att jobba igen efter en vecka hemma. Känns inte alls kul. saknar verkligen inget som har med jobb att göra. Till råga på allt kom halsbesvären tillbaks igår igen. Kan kanske bero på min visit hos krassliga syster i helgen... Hoppas det inte bryter ut ordentligt igen bara...
Det verkar i alla fall som att våren har kommit och förhoppningsvis är det slut på vinter nu. 13 grader varmt och lite sol ute känns ju faktiskt ganska underbart. Har ssk-möte på jobbet i em och känner mig lite laddad inför det. Hoppas att vi kan diskutera lite schemaförändringar, som chefen lovat. Jag orkar inte med för lite sömn längre helt enkelt. Efter påskhelgens 2 timmars sömn mellan påskafton och påskdagen kände jag att det var droppen! Jag vill bara veta om det går att ordna andra arbetstider. Om inte, så vet jag i alla fall att jag blir tvungen att leta annat jobb. Då har jag gjort vad jag har kunnat för att lösa situationen. Sen hoppas jag att jag ska kunna ta en veckas semester i början av maj. Har hittat en kanonbillig "all inclusive"-resa som jag verkligen vill komma iväg på. Turkiet i maj är ju inte särskilt solsäkert, men nog är det varmare än här då?

Bilden är hämtad från www.detur.se

2 comments:

Pia said...

Åh va härligt att åka på solsemester. Visst är det väl varmare där då?!! Gott att bara komma utomlands o äta god mat o slappa på riktigt!
Hur gick det med schema-pratet??
Kramar Pia

Anonymous said...

Hoppas ni kommer iväg på en resa!!
Trevlig helg på er!
Kram