Friday, July 06, 2007

Späckat schema

Första lediga dagen av semestern ska spenderas på hudvårdssalong och hos en naprapat. Kl. 11 blir det en ansiktsbehandling på en och en halv timme. Ska bli så skönt! Visserligen innehåller behandlingen en del pina också, men den där massagen är inte dum, den.. Kl. 14 har jag tid hos en naprapat. Får se vad han säger om min arma rygg. Jag har ju inte lika ont längre, men helt normal är den inte. Ska även träffa syster yster en stund och gå på stan (om jag inte ser alldeles för rolig ut efter ansiksbehandlingen, alltså... Det blir nog bra, det här...

2 comments:

Hanna said...

Härligt med lite semester, va?
Men vad jag förstår så har du en hel del inplanerat...
Min älskling börjar också sin semester nu så vi får se till att träffas lite tycker jag!
Vem var du hos med din ömma rygg? Hur gick det hela? En annorlunda upplevelse?
Kram Hanna

Anonymous said...

Att ha semester är toppen! Ryggen min fick sig en intressant upplevelse. Jag skrek högt en gång, men det var inte så farligt som jag hade förväntat mig. Lite stretch, massage och knäckande här och där... Förhoppningsvis känns det bättre efter helgen..