Sunday, July 08, 2007

var det dags att göra något vettigt av semestern. Egentligen börjar inte semestern förrän imorgon, men jag känner redan idag att jag har en massa kreativitet som måste komma till användning. Tänkte först och främst fortsätta måla mina tavlor, som jag började med för flera månader sen (tror jag). Har målat klart de två mindre, som ska hänga ihop, men har en stor tavla kvar som väntar på att bli klar. Om ett par timmar ska jag och sambon min åka iväg och köpa färg så att vi kan börja måla om i datarummet på nedervåningen. Har tänkt att göra om det till sovrum istället. Vårt sovrum är för närvarande där uppe, men på sommaren (alltså när det är riktig sommar) går det knappt att sova där, eftersom det blir för varmt. Får se om jag lyckas fullfölja mina planer. Först och främst måste sambon min sova bort lite bakfylla... Kan bli svårt :)

2 comments:

Hanna said...

Hm göra två sovrum...vem ska det ena bli till tro...
Så Mattias e lite sleten idag, förstår det. Elvir e faktiskt ganska ok, han mådde dock illa igår av maten de hade ätit. Har Mattias känt av något sånt?
/Hanna

Anonymous said...

Hej du! :)
Göra två sovrum?? Nej, ett ska vi ha! Sovrummet där uppe ska bli datarum istället... Mattias har inte sagt något om maten mer än att pizzan inte smakade så bra... Men bra mår han ju inte. Har det skönt här nere med bara jag, oljefärgen och bra musik :)
Kram!