Thursday, July 26, 2007

Inget att skriva

Jag har faktiskt inget att skriva...eller egentligen för mycket att skriva. Började jobba igen i måndags efter två veckors semester. Just nu håller jag knappt reda på dagarna. Redan torsdag idag! Den här veckan har varit otroligt hektisk på jobbet. Det har hänt saker hela tiden och telefonen önskar man att man kunde tappa bort och aldrig hitta igen. Jag förstår inte varför så mycket händer med vårdtagarna på mitt område. Det andra området är ju lugnt. På hemmafronten är det inte mycket bättre... Visserligen är ju projekten hemma lite roligare, men när jag kommer hem efter tio timmars jobb finns liksom inte så mycket energi kvar. Datarummet håller långsamt på att omvandlas till sovrum och de över 400 bröllopsbilderna är precis i startgroparna till att bli något konkret och inte bara en massa bilder på datorn. Ser verkligen fram emot den här helgen då jag är ledig. Sen väntar två jobbhelger i rad...

Men sen....
bilder från www.fritidsresor.se
Bara fem jobbveckor kvar tills det där härliga...

1 comment:

Pia said...

Oh va härligt det ser ut!!
kram Pia