Thursday, July 05, 2007

Okej, då..

Jag hinner väl med lite innan middagen... Det var så länge sedan jag skrev något på min kära blogg så det är svårt att veta var jag ska börja. Jag har verkligen inte haft någon tid över. Jobbet har varit så hektiskt senaste tiden sedan semestrarna började. Har snart en hel dag att ta ut i komptimmar.. Suck... Den sista Nightingale har ännu inte lämnat världen.

Nåja... Mammi var i London för någon vecka sedan och hade med sig en fin present till mig. I like it a lot! Passar otroligt bra till jeans. (Bilden är för övrigt tagen med min nya mobil, varav bildkvaliteten. Bilderna blir inte så värst bra när det är lite mörkt, men jag ger mobilen högt betyg ändå. Jämför ju med min gamla...)
Förra fredagen fyndade jag på Indiska. Hittade en liten kofta för 50 riksdaler som passar väldans bra till! Jeansen är också nya! Ibland måste man unna sig! Jag hade detta på mig förra lördagen på ett dop eftersom vi direkt efter skulle på fest. Tyckte att det passade bra till båda tillställningarna, men ångrade mig sen. Vi hann hem en snabb runda efter dopet, så det blev ett ombyte till mer köldtåliga kläder eftersom festen vi skulle till skulle hållas ute i trädgården. Väldigt bra gjort om jag får säga det själv... Den fina presenten från mammi kommer från NEXT. Kikade in på deras hemsida och hittade hur mycket fint som helst, tex klänningen nedan som är helt underbar! Vill bara ha, liksom!

1 comment:

Hanna said...

Snyggt det som din mamma hade köpt till dej, din färg.
//Hanna