Sunday, July 29, 2007

Jobbkläder

Igår åkte maken och jag in till stan och shoppade lite. Innan dess hämtade jag ut mitt nya pass, med mitt nya efternamn. Känns ganska konstigt, måste jag säga. Har fått en ny identitet, känns det som :)

Jag behöver en massa nya jobbkläder. Eftersom man har vanliga kläder på jobbet och de samtidigt måste funka bra, så har jag inte så många plagg sedan tidigare som passar. Det blir mest samma kläder hela tiden...tråkiga gamla bekväma jeans och tråkiga toppar och koftor. Jag var egentligen ute efter de här koftorna:
fast i grått:

bilderna ovan kommer från www.hm.com
De fanns tyvärr inte så jag får väl beställa på nätet istället. Köpte i alla fall lite tröjor, bland annat den här:
På nicco hittade maken en massa snygga T-shirts och jag hittade tyvärr också lite grejer, till exempel:

Får väl lämna tillbaks en del grejer om det inte ska bli nudlar till middag den här månaden...

1 comment:

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning said...

De båda vita koftorna har jag också spanat in. De är så fina. Den du vill ha i grått hade de faktiskt i Helsingborg, men jag hittade bara en. Misstänker att det tar snabbt slut så fort det kommer till affärerna :(