Sunday, October 29, 2006

Ännu en helg bortjobbad

Egentligen brukar jag ju räkna måndagen också till jobbhelgen, i alla fall när den lediga dagen kommer på tisdagen, men nu känns faktiskt helgen avverkad ändå. Ser redan fram emot nästa helg, då jag är ledig...inte för att jag har något inplanerat, bara för att det är så himla skönt ändå. Hemma har det hänt lite sedan sist. Köksluckorna är redan klara minsann, men om de är så vita vet jag inte. Det verkar nog finnas någon koppling mellan män och färgblindhet. Som tur är blev de fina ändå. Fast det blev nog mer kaffe latte än vitt... Ska bara köpa och sätta dit handtag också. Har faktiskt fyndat lite mer kläder också! Man får ju passa på när sambon får ett ryck och vill åka och shoppa till sig själv. Då finns det ju alltid en chans att han tycker att även jag skulle behöva lite nytt. Hittade en fin höstblommig topp på JC och en härlig naturvit typ stickad tröja i fin, enkel modell med lite högre hals i en butik som ska lägga ner. Egentligen har de en massa konstiga kläder, allt från jeans till festtoppar i svett-tyg till balklänningar. Men har man ögon för fynd, så har man. Och har man sambons plånbok med så har man. He's a really good man, believe me!

No comments: