Thursday, October 19, 2006

Mysig torsdagsmiddag

Vilken härlig dag. Känns inte alls dumt att ha en långledig helg. Har haft familj och släktingar på besök och bjudit på god trerätters middag (som ju inte jag ska ha någon credit för egentligen, men jag dukade och städade så fint). Imorgon blir det en tur på stan. Tråkigt att inte ha några pengar att shoppa för, men kul att kolla in vad som kommit in i klädväg i affärerna. Ska ju åka på en minisemester till Polen om knappt en månad så jag tänkte införskaffa en vinterkappa där. Det jag skulle behöva nu är lite fina tröjor/koftor som passar för olika tillfällen.

Nu ska jag sova en god natts sömn. Det har varit en tuff vecka med bland annat teamutveckling med jobbet, där hjärnan höll på att drabbas av överansträngning. Det hela avslutades dock med god mat och lite vin, vilket ju alltid är uppskattat. Avslutar dagens inlägg med en liten bild på ett härligt yrväder..

Cajsa after work



No comments: