Thursday, May 21, 2009

Här ska det skrubbas!

Lilla W vaknade lika tidigt som vanligt i morse. Skillnaden idag var att hon var VÄLDIGT pigg och inte ville somna om som hon brukar. Jag steg upp och maken fick sova vidare. Nu har lilla W somnat och vi andra är uppe. Vet inte om man ska räkna med Cajsa. Hon kom ner för trappan yrvaken och hälsade, men nu är hon försvunnen igen. Kan tänka mig att hon har borrat ner nosen djupt i soffdynorna och väntar på bättre tider.

Nu ska jag sätta igång med storstädning. Käraste väninnan kommer hit imorgon, så jag vill ju inte skämmas. Rent och snyggt är målet och vita handdukar ska läggas fram! Har bestämt med systeryster att hon ska komma hit klockan tio idag, så förhoppningsvis får vi hjälp att roa lilla W lite medan städningen pågår. Sen hoppas jag på lite mys och prat med lillasyster. Gärna lite solsken på det!

1 comment:

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning said...

Trevligt med besök :) Jag hoppas ni får en trevlig helg :) KRAM