Monday, January 19, 2009

Lättare förr

Jag är velig. Det har jag ju alltid varit. Jag undrar hur föräldrar gjorde förr när de skulle bestämma vilka foton av barnen som skulle ramas in och sättas upp på väggen. Vi har hur många kort som helst av vår älskling och jag får nästan lite ångest av att behöva välja bort foton, som inte ska upp på väggen. Jag skulle kunna tapetsera hela huset med lilla W, men det ska jag försöka hålla mig ifrån att göra. Förr i tiden tog man nog inte så mycket kort över huvud taget, som man gör nu och många foton blev nog inte särskilt bra. Jag antar att mitt lilla problem kanske inte fanns då.

2 comments:

Anonymous said...

Känner igen mig...
Hoppas du kan bestämma så ni får upp något i alla fall.
Kram!
//Elin B

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning said...

Hej, tack för det fina kortet... så söt hon är :) Jag hoppas att allt är bra med dig. Jag har börjat med en ny diet för jag har fått så ont i magen igen, men nu har jag både ont i magen och mår konstant illa eftersom jag inte får ner maten jag ska äta som ska ge mig energi... ond cirkel.. kram Johanna