Sunday, January 25, 2009

Gårdagens

Tänkte att jag kunde köra en gårdagens outfit, så ni får se vad W har gjort sedan hon föddes. Hon bokstavligt talat suger ut all min energi och snart är det inte mycket kvar av mig. Jag gillade min lite rundare gravidkropp mycket mer och känner mig inte särskilt moderlig. Känns ändå som att det är bäst att börja träna snart, för när jag slutar med amningen lär väl kilona återvända i rask takt?

Imorgon väntar jag ett paket med en fin-fin klänning, som jag lyckats fynda för halva priset på en webb-shop. Får se om den passar. Det är en sådan där "one size" - asiatisk storlek. Jag kollade in klänningen när jag var ungefär 15 kg större och tänkte att... nej... Men nu.. kanske?

3 comments:

Pia said...

Himmel så tjusig du är!!
Jag hoppas att min kommande bebis kommer suga ut lika mycket ur mig, gärna lite av det jag hade innan också! Kramar Pia

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning said...

Hej benrangel ;) kram

Anonymous said...

Ja...amningen suger... jag upplevde inte att jag la på mig kilon efter avslatad amning.
Träning är ju alltid bra, även om man inte har "viktproblem"
Kram!
//Elin B