Thursday, October 16, 2008

Så många tankar

De senaste dagarna har verkligen varit omtumlande.. minst sagt. Jag har ju varit väldigt pigg efter förlossningen, men idag är det som att all energi är försvunnen. Har känt mig oerhört trött, frusen och hängig.. Ska verkligen försöka få lite sömn ikväll om lilla älsklingen får för sig att sova... De andra dagarna hittills har jag inte passat på att sova när hon har sovit, men jag tror nog att det vore en bra idè att försöka.

Något som har gjort mig oerhört glad är alla gratulationer som kommit från oväntade håll.. Även från bekanta som vi nästan inte har någon kontakt med alls. Tänk att det är så många som faktiskt tänker på oss... Det värmer!

3 comments:

Anonymous said...

Hoppas du får tillbaka energin snart igen! Gäller nog att bli bra på powernaps? Kram!!

Anonymous said...

Ja, vilken energi man får första dagarna...tacka alla hormoner!

Att vara mamma tar mycket energi, mycket pga amningen. Det gäller att äta, dricka och sova för att orka med. Snart kommer energin tillbaka ska du se...

Kram!

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning said...

Jag vill också hälsa på :) Trevlig helg på er, alla fyra :) kram