Tuesday, October 14, 2008

Drömmen blev sann!

Jag har blivit mamma! Att förknippa ordet mamma med mig själv känns konstigt, men underbart! Vår lilla flicka föddes den 10:e oktober. Inte kunde jag tro att det skulle bli så snart, när jag stod och bakade bullar i torsdags, men på kvällen satte allting igång. Vi kom hem från BB i söndags, men jag har inte spenderat många minuter vid datorn och inte hunnit uppdatera bloggen förrän nu. Inte så konstigt, kanske? Nu vet jag vad lycka är!!!



På väg hem från BB (när växer man i storlek 50??)

5 comments:

Anonymous said...

Ännu ett stort grattis till er fina tjej! Hon är verkligen fin!!

De växer så fort i början... så snart är säkert strl 50 för litet...

Längtar tills vi ses!!

Pia said...

Åh hon är helt ljuvlig! Håller tummarna att jag snart får hålla henne.. Grattis igen! Kramar!

Anonymous said...

Gu va gullig hon e:) Skickar över en massa pussar o kramar!!!!!!! Tänker på er

kram anna

Anonymous said...

Tittade på korten igen och på det nedersta så tycker jag att hon påminner om din syster. Har ett kort i minnet där hon har ungefär sådan min och håret står åt alla håll... fast hon var några månader äldre...

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning said...

Grattis igen :) Hon är bedårande :) kram