Thursday, September 27, 2007

Slut på deppandet ett tag

Nu är det helg, så nu ska jag ta mig i kragen. Har faktiskt en underbar helg framför mig. Är långledig och har en massa kul saker planerade. Imorgon får jag nog ta mig en städrunda i huset, så allt känns fräscht inför helgen. Sen åker jag nog in till stan och shoppar lite. Är i desperat behov av jobbkläder och skor. Imorgon kväll ska maken ta mig ut på trevligheter. Vet inte vad det blir, men jag tror att det handlar om god middag på fin restaurang. I like! På lördag är vi bortbjudna till min barndomsvän i Helsingborg. Vi träffas aldeles för sällan. Det blir säkert riktigt trevligt. Längtar efter vin. Har faktiskt bokat in oss på hotell, så det blir riktigt lyxigt. Så ser min helg ut. Inte helt fel, va?

3 comments:

Hanna said...

låter superkul o mysigt att bo på hotell.

Anonymous said...

Japp :)

Anonymous said...

Hoppas att ni får det bra i Hbg. Lyxigt att bo på hotell!