Sunday, September 09, 2007

Hemma igen

Kom hem från Turkiet tidigt i lördags morse och har avslutat semestern med en skön helg hemma. Känns faktiskt inte helt fel att börja jobba imorgon igen. Känns liksom som att jag på något sätt lyckats få lite ny energi inför hösten. Har verkligen inte gjort annat än att sola, bada, äta och dricka under veckan i värmen. Såg nu att de visst har fått något oväder där nere, för temperaturen har sjunkit ner mot 20 grader och vi hade mellan 30 och 40 grader hela veckan. Vilken tur vi måste ha haft! Har ju så klart shoppat lite också, men inte så mycket som jag brukar. Hittade en fin sjal som passar fint till vinterkappan. Råkade också hitta ett linne och en sommarkjol i en butik som hade så mycket snygga kläder. Blir ju tvungen att boka en resa i vinter med så att jag får chans att använda kjolen!


Sjalen längst ner om det inte syns:)

3 comments:

Anonymous said...

hmm boka resa nu! vill ha vill ha ge mig ge mig.

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning said...

Hej, vad fina saker du har handlat... :)Skönt att ha dig tillbaks igen så jag får lite kommentarer på min blogg ;) *ler*

Pia said...

Så härligt att ni hade det bra o tur med vädret! Jag ska ju till närbelägna områden nästa vecka o hoppas att vädret vänder!
Skönt att känna sig pigg på att gå till jobbet!
Fina kläder o urtjusig sjal!
Kram Pia