Monday, September 10, 2007

Lyxig morgondag

Är ledig imorgon eftersom jag egentligen hade min jobbhelg helgen som var. Dags att fixa naglarna igen, som är bokat sedan länge. Kom på idag att det nog var bäst att boka klipptid också. Jag har inte klippt mig sedan april, så det är verkligen dags. Sparade ju håret för att kunna sätta upp det till vårt bröllop. Hade en j-a tur för min lovely frisör hade fått ett återbud imorgon! Är så glad! Gillar Ashlee Simpsons frisyr på bilden, men den där luggen funkar aldrig på mig..inte längre än en vecka i alla fall :)




Ikväll blir det nog film och myspys med Cajsis i soffan. Har en del filmer hemma som jag fortfarande inte hunnit se...

bild från www.frilla.se

3 comments:

Pia said...

Du fixar naglarna ofta du.. Vad gör du med dom? Är det dina egna eller påklistrade?
kram Pia

Anonymous said...

...förstärkta... så alltså egna under och förstärkning av gelé över den egna nageln.. :)

Anonymous said...

Hej, ja, spännande att den fanns att köpa nu, skitsamma, den är ju väldigt fin fortfarande :)) / Anna