Friday, September 14, 2007

Onsdagskänsla

När jag kom hem från jobbet idag sa jag till maken min att jag saknar den där helgkänslan. Det skulle lika gärna kunna var onsdag eller torsdag idag... Han kände precis likadant. Vi känner båda att vi liksom inte har något att se fram emot. Vädret är urkasst och det är ett år tills nästa sommar. Kan det bli värre? Började diskutera om vi ändå skulle ta och beställa resa i januari-februari. Det går ju resor från Halmstad. Skulle vara så skönt, men vi har ju så mycket annat som vi behöver lägga pengar på. Hade egentligen också sett fram emot att träffa två goda vänner imorgon. Eftersom jag inte fått tag på dem, så misstänkte jag att något inte stod rätt till. Det gjorde det inte heller. Vet inte vad, men något tragiskt är det. Känns inte bra...

No comments: