Saturday, June 02, 2007

Why Cajsa, why??

Skorna var ju alldeles nya! Varför satte du inte tänderna i några gamla som jag inte har använt på länge? Det här har aldrig hänt förut så jag blev väldigt förvånad när skorna inte såg ut riktigt som de borde. Arg blir man ju, men det varar ju inte särskilt länge. Vad kan man göra åt saken? Tips?
Hittade den avbitna biten på golvet. Undrar om den går att sätta fast igen?? Troligen inte.. Det var förresten de här skorna jag hade på mig på bröllopet vi var på förra helgen. Hann i alla fall använda dem en gång... Nåja.. Ikväll väntar grillning, god dryck och trevligt sällskap med goda vänner. Förhoppningsvis har Cajsa fått sig en ny kompis när kvällen är slut.. Hoppas kan man ju :)


4 comments:

Anonymous said...

HAHAH, shit vad tråkigt../syster yster..

Casa Ottman said...

Fy Cajsa *s*
Hoppas att det inte händer igen....lustigt att det hände nu.
Kram
Helena "Cajsas förra ägare"

Pia said...

Oh så typiskt på ett par så fina skor!!
/Kram Pia

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning said...

Hej :) tack för en trevlig kväll igår. Micke ligger fortfarande och sussar. Min mage är skum som vanligt så då vaknar man rätt tidigt :( Kram